Shop Mobile More Submit  Join Login
About Other / Hobbyist Member Lyric garcia18/Male/United States Groups :icongamerzone: GamerZone
Dream it, Design it and Publish!
Recent Activity
Deviant for 5 Years
Needs Premium Membership
Statistics 439 Deviations 31,942 Comments 20,583 Pageviews

Newest Deviations

:iconlagannplz:
:icongurrenplz:

Favourites

Webcam

Groups

So yeah thanks for all the birthday wishes.....(I only had like 2 people tell me birthday wishes on here -w-;; thanks guys -3- )

lol not sure where everyone is , am i forgotten ? lol whatever CX 

anyways I'm 18 now haha and things are looking good, I'm 90% done cleaning up my DA whoo whoo c:

I'm starting a vlog of my life as an 18 year old and so on, probably is strange since I kinda now have a reason to do this now and who knows where my life as an adult may take me.....never thought I would actually be considered an adult now.....

well world, here I come!

Lyric Garcia the new adult and stuff >_<
  • Listening to: Vocaloid
  • Watching: Smosh

Donate

seo123 has started a donation pool!
56 / 2,500
Points---what u get
-----------------------
0-0 request *only for up to 5 ppl*
3-5 muro drawing
5-7 colored muro
7-7 detailed
7-7lineart
8-10 sketch
8-10 sprite work
10-15 colored sketch
15-30 detailed sketch
30-40 Realism sketch
40-50 detailed sketch

You must be logged in to donate.

deviantID

seo123's Profile Picture
seo123
Lyric garcia
Artist | Hobbyist | Other
United States
Deviant ID made by :iconalvi-chi:
Mah role play account::iconcrow-hogan::iconminoru--shiraishi:
Me and PokeCreature-Kid's acount :iconpcs-doujins:


:iconhunterfinn: :iconplokman626::iconmiso-miso: :iconseo-nyu-chan::iconlinkgo::iconpokecreature-kid::iconmelz-ii:
:icondeviantstamp1::icondeviantstamp2:

people you should watch:
:iconkupogames::icondoubleleggy::iconscottfalco::iconkirbopher15::icontlwelker:

people i've met in person
:iconmiso-miso::iconlinkgo::iconmelz-ii::iconanimeruler01::iconjacobs-pet::iconkrazibrown::icondarkkitty7::iconxxpimpninja07xx::iconlunaralice64::iconangel-kittyx7::iconbeautifulwonders4u::iconerzascarletfan1::iconxstayxgoldenx::iconelfenliedchan::icondjsonya028:

Xbox live friends
:iconkurmukurono::iconpokecreature-kid::iconnerukia:

BOUT ME--
HI Im seo I live in L.A. ...well use too, now I live in Van Nuys and stuff.....plus Im an artist/a little to younge artist though but my pictures are kinda basic to other people but im getting better I like todo lots of things when im not tired out or watching my favorite show but u know the style everyone has, also :iconiloveanimeplz::iconiloveanimeplz2:

-How I found this place-
well along time ago I was waatching a flash called smbz then I saw a link to the artist name not mentioning so I signed up to join named :iconmario200: I couldn't use it cuz my email wasn't comfirmed so a year or 2 later I knew my friend NoelMiso-Miso had a deviantart so I thought I was missing allthe fun so here I am as a new user.any ways, I'll be seeing ya'll in the Magical world of :devart:DeviantArt:devart:

Type
I'm a shade artist and my goal is to have over 100 deviations to show artistic I am and how any ways I do free comission for you just note me.

here are links to show bits of me from other sites
seo123.sheezyart.com (look me up on facebook)

.....well I gat more to rite it won't let me though hope u enjoy my :devart:see ya in the funny
paper lol...................pie

Current Residence: Van Nuys!!!!
deviantWEAR sizing preference: huh
Print preference: huh
Favourite genre of music: Altenative,rock,japanesse
Favourite photographer: My dad
Favourite style of art: Computer and color pencils
Operating System: Imac
MP3 player of choice: ........itunes
Shell of choice: Huh
Wallpaper of choice: dark things
Skin of choice: Um Whats that suposse to mean
Favourite cartoon character: Simon from Gurren Lagann
Personal Quote: its never imposspible to do anything unless you try
Interests

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconnao-dignity:
Nao-Dignity Featured By Owner 5 days ago
Thank you very much for add: Saeko Busujima Cosplay by Nao-Dignity to your favorites!!
If you like our cosplays and you have facebook account, please follow us on :facebook: Facebook: www.facebook.com/Nao.Dignity
Reply
:iconpokecreature-kid:
PokeCreature-Kid Featured By Owner Dec 5, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Being 18 won't make a huge difference, so don't fret.
Happy birthday, friend :cake:
Reply
:iconseo123:
seo123 Featured By Owner Dec 8, 2014  Hobbyist Artist
I'm a whittle kid, I have a right >3< MEOW!

but thank you C:
Reply
:iconpokecreature-kid:
PokeCreature-Kid Featured By Owner Dec 8, 2014  Hobbyist Traditional Artist
*facepalm*

Not a problem
Reply
:iconseo123:
seo123 Featured By Owner Dec 9, 2014  Hobbyist Artist
Don't make feel ashamed of myself XD
Reply
:iconnamco-nintendofan-88:
Namco-NintendoFan-88 Featured By Owner Dec 5, 2014  Student Filmographer
HAPPY 18th BIRTHDAY, Lyric Garcia, a.k.a. "seo123!"
Singing Singing Singing Singing Dance! Dance! Boogie! Boogie! Party Airborne

Good luck, dude, and I hope you'll have a great b-day today!
Thumbs Up Pringles Have your cake and eat it too Yummy pie!

Comments:
5:55 P.M.
Los Angeles, CA ;) (Wink)
Reply
:iconseo123:
seo123 Featured By Owner Dec 8, 2014  Hobbyist Artist
haha thanks, and the party I had was going on long after I was asleep -w-;;
Reply
:iconlueap:
lueap Featured By Owner Dec 5, 2014
thank you for the +fav Hug
Reply
:iconseo123:
seo123 Featured By Owner Dec 5, 2014  Hobbyist Artist
lol are you serious >_< idk anymore..... 
Reply
:iconcrimsonpsychokitty:
CrimsonPsychoKitty Featured By Owner Dec 4, 2014
Happy birthday for tommorrow birthday cake :cakerun: Happy Birthday Fella Icon :D 
Reply
:iconseo123:
seo123 Featured By Owner Dec 5, 2014  Hobbyist Artist
haha aww thanks CX I really appreciate it c:
Reply
:iconleon-murayami:
Leon-Murayami Featured By Owner Dec 4, 2014  Hobbyist Artist
Thanks for the fav :D (Big Grin)
Reply
:iconseo123:
seo123 Featured By Owner Dec 4, 2014  Hobbyist Artist
liar :3
Reply
:iconleon-murayami:
Leon-Murayami Featured By Owner Dec 4, 2014  Hobbyist Artist
;p
Reply
:iconcrimsonpsychokitty:
CrimsonPsychoKitty Featured By Owner Dec 1, 2014
Thanks for da faves again XD:happybounce: 
Reply
:iconseo123:
seo123 Featured By Owner Dec 1, 2014  Hobbyist Artist
haha i'm just gonna fav a lot of your work lol XP
Reply
:iconcrimsonpsychokitty:
CrimsonPsychoKitty Featured By Owner Dec 1, 2014
You're a fave stalker XPGlomp! :officechair: 
Reply
:iconseo123:
seo123 Featured By Owner Dec 2, 2014  Hobbyist Artist
not my fault you have an awesome art style XD
Reply
(1 Reply)
:icontsunderenekonyan:
tsunderenekonyan Featured By Owner Nov 26, 2014
Thanks for the fav :D
Reply
:iconseo123:
seo123 Featured By Owner Nov 30, 2014  Hobbyist Artist
you don't need to lie ^.^
Reply
:iconpokecreature-kid:
PokeCreature-Kid Featured By Owner Nov 24, 2014  Hobbyist Traditional Artist
I sent the points.
Reply
:iconseo123:
seo123 Featured By Owner Nov 25, 2014  Hobbyist Artist
thanks, I'll send you some back when ever I get some >3<
Reply
:iconvangelia:
Vangelia Featured By Owner Oct 14, 2014  Student Digital Artist
Thanks for the fav :hug:
Reply
:iconseo123:
seo123 Featured By Owner Oct 16, 2014  Hobbyist Artist
no need to lie XP 
Reply
:iconvangelia:
Vangelia Featured By Owner Oct 16, 2014  Student Digital Artist
lol at first I thought "no need to lie" was an idiom in english to say "you're welcome", and I was like "oh my, what does it mean?", then I read your answer to another comment and I laughed, I'm such an idiot
Reply
Add a Comment: